en bättre dag

Idag är en det en mycket bättre dag än igår :) tack och lov!
Skolan har varit slapp men har ändå kommit igång med
lite arbeten vilket känns väldigt skönt.
Var senare med klassen på en konsert på Mejeriet.
Det var 3:orna från estet som hade en lite show.
Klart det är kul att kolla på men efter en halvtimma räcker de,
fick världens huvudvärk av allt ljud och ljus.
Men jag stod ut hela timmen ut! Konstigt att jag reagerade så
med tanke på att jag brukar ha hög volym när jag spelar musik
men antar att jag var utråkad.
Jag ger showen 2 av 5 bananer :)
När jag kom hem frågade jag min vän Rasmus om hjälp att hitta
mig en bra bärbar dator. Datorexperten kan man kalla honom!
Så klart så hittade han en fin pärla som blir perfekt för mig :)



Där har ni henne, vilken skönhet :)
Sen blir det att skaffa sig en extern hårddisk till också.
Nu gäller det bara att pappa funderat klart så jag kan få den.
Ibland är bara pappor för bra (a) PUSS på dig pappa :*
Ikväll blir det att bara ta det lugnt och sen se vampire diaries!!
kl 20.00 på kanal 6 om ngn är intresserad :) vilket ni borde vara!
Sen i morgon så är det äntligen FREDAG! Då blir att hjälpa Melli
med lite flytt, hon ska ju flytta till ny lägenhet nu :)
Det kommer bli toppen fint tror jag när allt är fixat.
På lördag så är det bal så ska kolla på det så klart,
sedan ska jag gå ut och äta med mamma och Niklas :)
Efter det blir det att jobba (y) känner redan nu hur stressigt
det kommer att bli med tanke på att det är bal och lönehelg.
Så ska jag självklart var i plocken uppe också.
Men det är så kul att jobba så det spelar egentligen ingen roll
vart man är elr hur mycket folk det är (:
Innan inlägget avslutas så tänkte jag lägga in bilder på hur
min syster Cicci och hennes pojkvän såg ut på balen :)





Klänning: Cicci, hon har själv sytt den
Smink & hår: Sofiie, alltså jag ;)

Stiliga det var dom verkligen :)
Nu längtar jag massor till min bal (a) ett år kvar!

/ Sofiie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0