snabbinlägg

Det blir ett kortis inlägg idag för har inte så mycket tid att skriva nu.
Dagen har varit bra, brandstationen där jag gjort prov och det gick
ändå bra :) Sedan iväg och handla med Marie-louise.
Sedan har min dag bara bestått av vampire diaries och pannkisar.
I morgon blir det slappdag i skolan :) sovmorgon till 09.20,
sedan ska vi bara lyssna på 3:ornas protjektarbet till typ 12 så slutar man för dagen :)
Det står då gymmet på schemat och sedan ner till stan för att träffa Ida och Linn.
Min lön kom idag också, så nu är man lite rikare iaf (a)

Dagens irriterande låt (som sätter sig i hjärnan): Upplev mer med bradbandsbolaget.

Bara för att jag plågats av den hela dagen så ska ni också få göra det,
visst är jag snäll (a)



/ Sofiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0