regnväder

Jag tänkte att jag skulle vara lite duktigt med att hjälpa till här hemma så
hade planerat att jag skulle olja in våra nya ute möbler.
Men när jag precis börjar dra med penseln så börjar det så klart regna.
Det är väl typiskt, men skönt att få sitta inne och slappa också :)
Tror jag behöver det efter gårdagens jobb.. Hjälpte Melli att flytta det mesta
och det var inget lätt arbete med tanke på alla trappor man får springa i.
Så vi började vid 5 tiden igår, sen så var jag hemma vid 1 i natt.
Så det tog en stund, men bra blev det :) skönt att få det mesta fixat.
Nu ska det bara tapetseras så kan hon flytta in på riktigt sen :)
Senare i dag blir det att kolla på balen, ska bli kul eftersom
det är så många man känner som ska gå :)
Kvällen/natten består av jobb.
Tänkte sätta mig och kolla på en film nu för att fördriva tiden,
sen göra sig iordning för att gå till staden :)

En låt som jag bara måste lägga upp,
den går på replay hos mig nu.
Den är gammal, men jag som är lite seg av mig har nyligen hört den (a)




/ Sofiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0