ny vecka - nya möjligheter

Måndag = trött, trött och åter trött..
Tror det blev för lite sömn i natt även om jag tänkte att jag skulle
lägga mig tidigt. Får ta igen det i kväll ist :)
Idag har jag och klassen varit på brandstationen igen och vi hade turen att vara
men dom två snyggaste brandmännen (a)
Fick även åka brandbil och vara ute i skogen och spruta massa vatten.
I morgon blir det att åka dit igen men då ska vi ha prov,
vilket inte är ngt man hurrar för precis men det är väl sånt man får ta ibland.
Annars i kväll tog jag en långpromenad med min syster, vi gick och köpte
vindruvor så vi fick lite energi till att plugga.
Det ska vara RÖDA vindruvor, dom är grymt mkt godare än gröna. Bara så ni vet ;)
Nu när jag varit duktig och pluggat så ska jag kolla på vampire diaries innen jag lägger mig,
jag hoppas ni kollar på de för det är ett måste! Om inte, börja :)

Dagens fundering: Hur kan det komma sig att vi lärt oss att cykla egentligen?
med tanke på balensen o allt.
Dagens meddelande: Var inte rädd för att vara den du är!

/ Sofiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0