Brandmän är ngt vi tycker om (a)

Tänk att jag har fått vara omringad av brandmän i nästan en hel vecka (a)
Vi har varit på räddningtjänst med klassen och fått lära oss en himla massa
saker :) Synd bara att det inte är så mkt räddningtjänst, för det är så sjuuuukt kul!
Tänkte slänga in ngra bilder sen senare i inlägget när OP08B är snyggare än snyggast
i våra heta brandkläder ;)
Nu börjar även värmen kommer och man blir så lycklig av hur vädret är!
Nu känns det verkligen att sommaren är på väg :D
Vilket menas med ledighet från plugg, sommarjobb, pengar, krogrundor och massa nya människor :)
kan det blir bättre? skulle inte tro så!!
Jag och ngra andra var i stadsparken igår i det fina vädret och spelade brännboll/fotboll.
Hur mysigt som helst :) Senare drog jag och Linnea hem till mig för att göra hembakad pizza.
Det blev kanoners! Det blev förvånadsvärt gott och är riktigt nöjd eftersom det var första ggn vi
någonsin gjorde det själva.
Annars i veckan har jag tränat som aldrig förr,
var till och med ute och sprang 2.5 km i torsdags. Tummen upp till mig (Y)
Känner mig riktigt duktig faktiskt (a)
Har även träffat en gammal vän i veckan som jag inte pratat med på länge,
det var riktigt skönt att få prata ut :)
Livet rullar på och jag mår hur bra som helst!
Nu ska jag dra mig ut och steka fläsk :)
hare gött :*





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0