Back in business..

Känner att jag saknar att skriva i min blogg,
så det är väl lika bra att börja igen :)
Hur ser mitt liv ut nu?
Jag är tillbaka på singelnivån men mår prima ändå!
Skolan är allt för mycket men det är sånt man får stå ut med,
det går iaf bra med plugget så får se det positivt på det sättet.
Jag har börjar småjobba på palladium, så nu har jag 2 sommarjobb :) ibland har man tur!
Sen så är det bara 2 månader och 1 vecka kvar till dagen med stort D!
Då är jag äntligen 18 och kan umgås med mina vänner på krogen. Har även pratat med en
körskola i Norrköping ( som förövrigt är min älsklings stad ) om att ta en intensivkurs i slutet av augusti.
Så det bli mycket i sommar, men det är bara positivt :) så får hoppas man har körkort i slutet av sommaren.
Ni får hålla tummarna för mig ;)
Idag är det en sån här tråkig dag med tråkigt väder.. jag ska snart bege mig till stan med min syster
och kolla lite på vad staden har att ge. Hon ska gå bal i morgon och gissa vem som fått den
stora äran att göra hennes hår och sminkning? JAG (a)
Har testat lite olika frisyrer på henne under dom senaste dagarna och hon är super nöjd.
Efter staden ska jag bege mig till gymmet en stund hade jag tänkt, efter det äta pizza (a)
det är ju faktist fredag! fredagsmys hörde jag ngt om?! då ingår pizza :)
Senare mot kvällen blir det att bege sig till min andra syster och vara barnvakt åt min
älskade systerson. Hoppas bara inte jag får vara vaken hela natten med tanke på att jag måste upp
tidigt i morgon och fixa Cicci.
Ska även jobba i morgon kväll/natt så det kommer bli en låååååång dag i morgon. Men vad gör de? :)
Nu måste jag skynda på Cicci så vi kan bege oss till stan, måste även göra iordning mig själv.
Hörs senare :*



/ Sofiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0