SOMMARLOV

Hejsan solstrålar!
Nu har jag varit sådär slarvig igen men det har varit för mkt nu
under den senaste veckan.
Måndag: Plugga, plugga, plugga till dom sista proven.
Tisdag: Begravning..
Onsdag: Cykla 3mil och gå 2.5km + besök på godisfabriken i Verkebäck :)
Torsdag: SOMMARLOV och massor med sol. Vilket gjorde att man senare på kvällen
såg ut som ett stoppljus i ansiktet och resten av kroppen. Det blev lite avslutning med
klassen på kvällen.
Fredag: Min älskade syster Cicci Axelsson tog studenten.

Cicci, jag hoppas verkligen det går bra för dig nu i framtiden!
Det är jag nästan fullt säker på att det kommer att göra med tanke på
vilken fantastisk människa du är!
Du är en person som jag verkligen ser upp till, du är min idol.
Jag hoppas att jag någon gång kan få ett sådant bra tankesätt och syn
som du har på världen.
Nu när du ska vidare ut i Sverige så kommer det bli en väldigt stor
tomhet här hemma efter dig.
Men nära eller långt borta, du kommer ändå alltid att finnas här.
Du är världens bästa syster! <3





Eftersom hela helgen också bestått av jobb så blir det att ta det lugnt idag.
Äntligen kanske jag kan få känna en lite feeling av sommarlov?
Men det är tveksamt när det är sådan väder som det är idag.
I veckan blir det utbildning måndag och onsdag för sommarjobbet
på vapengränd. Sedan kommer också Åse i morgon och stannar till onsdag :)
Sen på fredag är det ju midsommar och då kanske det bär av till Öland,
men det är sådan som märks :)
Btw, Grattis Storken som fyller systemet (20år) idag! :D PUSS på dig

Hade gött allesammans så länge,
nu ska jag ut på äventyr :)

/ Sofiie


Kommentarer
Postat av: Storken

Tack så mycket gumman <3

2010-07-03 @ 08:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0