Sommaren är här!

Sommar, sol och värme kan det bli bättre? skulle inte tro så!
Dom senaste dagarna har man bara varit ute i solen och njutit :)
Umgåts med tjejerna och bara haft det bra.
Min midsommar kunde inte blivit bättre!
Mina pojkar från Nykvarn kom och hälsade på här i staden,
gissa om jag var glad :) Det gick verkligen inte att få mig på dåligt humör.
Det var sjukt kul att få träffa dom igen, längtar redan tills nästa ggn vi ses :)
Jag hade ju tänkt mig att ha semseter nu innan jag börjar jobba v 28,
men det känns som om jag har fullt upp varje dag ändå.
Men det är sånt man får ta helt enkelt :)
Idag ska jag iaf till Vimmerby för att umgås med mina syskon :)
Vi ska ta oss en fisketur och det ska bli riktigt kul! jag undrar bara hur det kommer att sluta.
Men det är sånt ni får veta i morgon :)
Nu måste jag packa och lite innan bussen går.
Bilder och annat från dagarna kommer senare :)

/ Sofiie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0