I'm kinda busy

Snabbis inlägg..
Kalmar med klassen idag, det var väl sådär.
Skrattat har vi iaf, men det fanns mkt saker vi gjorde som man kunde skippat.
Sen så är nog Kalmar världens dåligaste stad med affärer!
Sjukt besviken eftersom jag skulle köpa mig ett par skor,
men fanns skopunkten i stan? Så klart inte!
Man var så klart tvungen att ta buss för att komma dit..
I morgon blir det iaf skolan halva dagen, sedan drar jag mig till Vimmerby.
Ska vara där över helgen som det ser ut nu :)
Det är studenten på fredag där och då är det party på hög nivå!
Jag som inte festat sen februari måste få komma ut nu, det är på hög tid :)
Så det är fullt upp, så får se om det bli ngt bloggande i helgen, annars kommer
jag på söndag och berätta om hur helgen varit :)
Tänkte lägga in lite snabb bilder på min mosters valpar också bara.








Finns det ngt sötare?
Nu måste jag duscha, sen blir det sängen :) natti

/ Sofiie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0