Grattis mammi!

Dålig uppdatering på sistone men ni kan nog förstå varför.
Jag har mest varit i chocktillstånd den senaste veckan och när jag väl
tänkte att jag skulle skriva i bloggen så hittade jag inte ord.
Men det känns iaf bättre nu, men det är stor saknad :/
Idag är det iaf Mammas födelsedag idag så grattis mammi :) <3
Ikväll blev det speedway, Västervik vann med 40-56 :)
Imorgon blir det Kalmar med klassen vilket menas med shopping! :D
Jag har bilder från helgen jag tänkte lägga upp, men det orkar jag inte i kväll.
Jag hatar när kvällarna kommer och panikkänslorna tränger sig på!
Kan inte alla tankar bara försvinna? så man slipper kvävas..

/ Sofiie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0