bara en dröm

Har en sån där bad day nu igen,
men brukar få det när jag sovit dåligt..
Idag har jag varit på utbildning mesta delen av dagen,
nu snart ska jag dra mig till Josse som fyller 20år idag :) Grattis Pinglan!
Jag slapp dra på hajk ikväll med idrotten med, så får MVG iaf :) skapligt fint!
Planerna blev lite ändrade med Åse också så hon kommer i morgon ist.
Ne, nu måste jag röra på mig.. seeyah

Försöker spela cool som att allting är normalt
men i själva verket är jag kvar i mitt skal
och jag vill tränga ut dig men du kommer tillbaks såklart.
En gång i tiden var du min, men nu är du bara en dröm
jag ser oss ibland i mitt sagoland där vi ses och umgås en stund
men jag vaknar upp i min ensamhet i vårt så kallade rum
vill bara somna om igen och vakna upp i min dröm..



/ Sofiie

Kommentarer
Postat av: Fanny

sv; Jaså?! :D med vilka då? ;*

2010-06-21 @ 20:35:00
URL: http://iiowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0