myggbett och bruna ben

Myggbett och bruna ben är väl ändå ett bra sätt att beskriva sommaren på?
Sen har vi ju naturligt vis det gamla vanliga som man brukar säga som ex..
mjukglass, grillat, jordgubbar, badande och alla dom där andra underbara sakerna som
gör att man ständigt är i ett lyckorus :)
Min sommar hittills har varit kanon och ännu bättre kommer det att bli!
Sommarjobbet på vapengränd har börjat ta vid och i dag var det min första dag att gå bredvid.
Det kände bra, men är ändå lite nervös för att börja gå själv nästa vecka,
men tror det kommer gå kanon!
Sen så i dag så är det bara 2 veckor kvar, sen är det äntligen min tur att bli 18!! :D
tror ni att det är någon som är uppspelt här?
Ne, nu måste jag kila men vi hörs snart igen :)



/ Sofiie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0