bra tider!

Tjaooo, det va länge sen.
Jag har typ glömt bort bloggen och kommer nog inte börja igen
som förr. Men skriva någon gång i bland kan alltid vara kul och
sen är det skönt att få skriva av sig.
Det är mycket nytt som hänt och det är hur bra som helst nu!
Nu förtiden är jag är upptagen kvinna, OH Yees ni hörde rätt.
Men min pojk är just nu i Norge och jobbar, hoppas han snart
kommer hem för det är tomt utan honom!
Annars går skolan bra och jag har fått sommarjobb. Gött som fan!
Ska jobba på vapengränd med gamlingar men vad gör de?
Jag älskar att få jobba med dom gamla, dom är för söta :')
Annars så känns det som om tiden går så himla fort fram, vilket vi tycker om!
Elin har nu fyllt 18, snart är det Beas tur sen så äre jag kvar.
Men det är bara 5 månader kvar tills jag fyller år och det går fort ;D
Sen kommer ni märka vart jag är (a)
Det ända som är lite surt nu för tiden är den här tråkiga snön!
Visst att det varit kul att ha snö över julen men nu räcker det.
Bort med skiten!
Ne, nu ska jag fixa lite här hemma men nu är ni lite uppdaterade iaf :)

Ha det gött! Adios




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0