Jag orkar bara inte.

Man önskar ofta att känslor inte fanns,
att man kunde styra allting själv.
Jag hoppades på att jag hade kommit över det,
men när jag väl börjar bli glad igen så ska du bara komma och förstöra allting!
Räcker det inte med att du redan dragit mig till botten en gång?!
Jag orkar inte gå tillbaka i boken och fortsätta skriva.
Vi är ett avslutat kapitel och jag vill bara vända blad.
Jag vill börja ett nytt kapitel utan dig.


Saknar även min honeybunnyälskling tjej!
Det känns som om vi går skilda vägar... men jag förstår om du går vidare utan mig.
Du är den personen som jag verkligen fått dela minnen, skratt, gråt med.
I mina ögon är du och kommer alltid vara den bästa, ingen kan någonsin ta din plats!
My life would suck without you. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0